Utstillingskurs

Tønsberg Hundeklubb arrangerer utstillingskurs som passer for deg som aldri har vært på utstilling før, akkurat har begynt eller deg som allerede har stilt ut en del, men som vil trene og lære enda mer.

Sted: Gressletta ved Eik Lærerhøgskole
Dato/tid: 25.-26. mai kl 10-16
Antall kursplasser: 10
Kursavgift: 2000 kr
Instruktør: Ida Mosbye
Påmeldingsfrist: Søndag 19. mai

Kurset inneholder både teori og praksis, teorien vil være på et grunnleggende nivå, og praksisen tilpasses til den enkelte ekvipasje.
Ida er utdannet instruktør trinn 1 fra Innlandet hundesenter, og har drevet med utstilling i snart 11 år. Hun har stilt mange ulike typer hunderaser, og holdt både kurs og treninger tilknyttet utstilling tidligere.

Påmelding til kurset sendes til mailadresse: idacarita@gmail.com.

Ved påmelding trenger vi følgende informasjon:
Ditt navn
Din adresse
Ditt fødselsår
Hundens rase
Hundens alder
Hundens kjønn

Påmeldingen er økonomisk bindende. Forbehold om nok antall påmeldte. Mer informasjon kommer nærmere kursstart.

Velkommen på kurs!

Se her! Bronsemerketrening lydighet vår/høst.

Sesongtrening med instruktører for å gi din hund en god start til godt samarbeide med mulighet til å delta på uhøytidelige prøver. Treningene vil inneholde innlæringsmetoder som vil gi deg raskt resultat og perfeksjon. Passer for deg som er ferdig med unghundkurs som vil lære nytt og mer eller du som konkurrerer i andre grener enn lydighet som vil perfeksjonere øvelser. 19 kvelder. Første kveld er teori.

Påmelding og mer info her: https://tonsberghundeklubb.no/lydighetskurs/